INterview ☆ Ingrid Divković

••••••••••• ★ Ingrid Divković ★••••••••••••

• • • • • • •   ☆  INterview  ☆  •  • • • • • • •

Fotografija: © Mirjana Šarić

Za one koji ne znaju, recite nam par crtica o sebi. (gdje stanujete, vaše hobije, kako ste i kada počeli pisati, koje ste knjige napisali, a koje izdali)...

Nemojte se ljutiti ako o sebi ne volim pričati na način da vam se predstavim kroz nekoliko uniformiranih rečenica o tome tko sam. Ukoliko vas zanimam, vrijeme je da posjetite moj službeni blog ili zgrabite neku od mojih knjiga u ruke ... garantiram vam da biste nakon nekoliko rečenica mogli zaista predosjetiti tko sam to ja ispod svega ovoga s čim ćete se susresti na prvi pogled.

Da li pišete nešto što znate da je trenutno popularno ili pišete za svoju dušu, pa kome se svidi-svidi?

Pišem ono što poznajem, što osjećam i što na koncu svakodnevno živim. Pišem za svoju dušu istovremeno osjećajući impuls svojih čitatelja koji me na neki način suptilno nose kroz moje riječi i ispisane poruke. To je slučaj kod pisanja blogova, no kada je u pitanju pisanje romana, tu slušam jedino i isključivo svoje srce.

Gdje sve možemo uživati u vašem pisanom djelu? (linkovi na vaše društvene mreže, web stranice, blogove...)

Kako sam već napomenula, moje pisane poruke možete pratiti na mom službenom blogu www.ingriddivkovic.com, te na svim društvenim kanalima kao što su facebook i instagram. Svugdje se nalazim pod svojim imenom i zaista me je lako pronaći. Osim toga, moje tekstove možete čitati i na blogbuster platformi koja okuplja najbolje i najaktualnije blogere i komentatore iz regije. Što se pak knjiga tiče tu su stvari vrlo jednostavne. Sve moje knjige, a četiri ih je, možete pronaći u svim boljim knjižarama diljem Hrvatske, a možete ih i posuditi u svim gradskim knjižnicama.

Službena web stranica: INGRID DIVKOVIC

Facebook: Ingrid Divković

Instagram: ingrid_divkovic

Bi li za sebe rekli da stojite čvrsto na zemlji ili ste češće glavom u oblacima?

Za sebe bih rekla da sam istovremeno i sanjar i borac. I da cijelim svojim bićem istovremeno stojim i na zemlji i u oblacima. Imam osjećaj kao da sam pronašla svoju tajnu formulu koegzisitranja između te dvije dijalmetralno suprotne krajnosti i da se slijedeći tu formulu sasvim dobro snalazim.


Koji žanr vam je omiljena tema pisanja?

Volim sve. Najveći mi je izazov pisanje romana jer fikcija sama po sebi, a govorim to iz vlastitog iskustva traži više mašte i angažiranosti, više kompleksnosti i duboke slojevitosti koja se tiče svih karakterizacija kroz napisano, dok pisanje publicistike, koja mi je također jako bliska dolazi iz iskustvenog i proživljenog i čini mi se da ju je zahvaljujući tome lakše za pisati jer se oslanja na linearno tazmišljanje kakvo svi svakodnevno slijedimo. Volim i poeziju koju na svoj način protežem kroz prozu pa za moje pisanje nerijetko kažu da je poetska proza.


Kako dobivate ideje za pisanje?

Ideje mi najčešće dođu same dok osluškujem sebe, ali i svakodnevnu rutinu rijeke ljudi oko sebe.


Je li vam teško dočarati dijalog likova?

Smatram da ono što nam je blisko, što je istinsko i stvarno nikada ne može biti teško, barem ne teško u tom kontekstu, stoga mi dijalog između likova dolazi sasvim prirodno, baš kao i njihov monolog.


Koji aspekt pisanja vam je najteži?

Svaki aspekt pisanja može biti težak ako se ne piše iz srca. Susrela sam se s mnogo aspekata koji su mi na svoj način šaputali da ne pišem o oceanima u kojima i sama ne bih voljela zaplivati.


Pišete li sa već isplaniranim kosturom radnje? Znate li unaprijed kraj?

Kako kada. Ponekad imam unaprijed razrađenu temu, kostur koji postupuno oživljavam, no ponekad mi sve dođe kao iznenadna nevera u kojoj se u tim trenucima moram znati snaći.


Kako izabirete imena likova u vašim knjigama?

Intuitivno. Razgovaram s njima, dopuštam da mi se obate s povjerenjem i tako nekako oni uz svoj lik dobiju i ime.


Koje vas knjige inspiriraju?

Mnogo prekrasnih knjiga je prošlo kroz moje ruke. Neke će se zauvijek zadržati na polici „najdraže knjige“ dok neke dođu kao određeni vid učenja, upozorenja ili ohrabrenja. Da vam ne oduzimam puno mjesta nabrajajući najdraže knjige reći ću vam samo to da volim one knjige nakon kojih se osjećam bogatijom osobom, bogatijom u duhovnom i ljudskom smislu.


Opišite nam svoj inspirativni kutak gdje nastaju vaše pisane čarolije.

Ne postoji određeni inspirativni kutak gdje stvaram. Ja pišem gdje stignem, i svako je mjesto moj potencijalni kutak svemira otkud se rađaju nove misli i ideje.


Koji su najveći izazovi i prepreke s kojima ste se, kao neafirmirani pisac, susreli?

Izazova je puno, no najveći je izazov onaj kojeg osjećaš kada si u društvu sam sa sobom. Sve ostale prepreke daju se već nekako riješiti, no prepreke koje se nalaze unutar nas, prepreke su koje su ključne za rast pisca, ali i svakog drugog čovjeka.


Pišete li i sad nešto?
Ne prođe dan da nešto ne napišem, bila to jedna jedina misao ili cijeli tekst. Srce pisca nikada ne spava.


Koji su vam budući planovi?
Iskreno, ne volim pretjerano planirati stvari. Da, volim imati neku misao vodilju, reklo bi se želju za koju bi se mogla uhvatiti ali gledajući širu sliku planovi mi dolaze sami. Konkretni i trenutni planovi su oni koji se tiču moje autorske radionice kreativnog pisanja pod nazivom – (ne)podnošljiva lakoća pisanja koju ću nakon dvije godine pauziranja ponovno pokrenuti u Zagrebu i to na mjesečnoj bazi. Ona će biti temelj ostalim radionicama koje bih s vremenom voljela ponuditi u cijeloj regiji, a za koje se trenutno dodatno educiram. Tu će biti i promocije mojih knjiga tijelom ove godine, te jedan novi literarni projekt za koji ćete uskoro rsaznati, a kojemu se zaista jako radujem i na koji sam istinski ponosna.


Je li vam lakše pisati iz prvog ili trećeg lica?

Ovisno kako kada ali više rezoniram s pisanjem u prvom licu. Nekako mi je prisnije, bliže što je sasvim logično zar ne?


Je li vam lakše poistovjetit se sa muškim ili ženskim likovima?
Ženskim dakako.

Fotografija: © Mirjana Šarić

Na kraju svega, slobodno dodajte još riječ dvije za svoje čitatelje.

Nedostatak hrabrosti je uz strah najdestruktivnija stvar na svijetu. Kada se riješite straha i kada skupite ono malo hrabrosti (i to je dovoljno za početak!) počet će vaš pravi život i tada će se u vama otkrivati talenti koje ćete sa zadovoljstvom pokazati svijetu. Jednostavno je. Ne sramite se onoga što volite, što god to bilo. I ne odustajte  od onoga za što živite, koliko god vam vremena trebalo.

 S ljubavlju, vaša Ingrid.






Hvala vam draga Ingrid, sugrađanko naša kreativna, na Izdvojenom vremenu za ovaj inspirativni interview-u.

Mi imamo jednu od tvojih ljepotica zahvaljujući izdavačkoj kući STILUS i uživamo u njoj maksimalno, oboje, i Moljac i ja. Uskoro slijedi i recenzija te krasotice.



Knjiški Moljac & Čitateljski Raj

Primjedbe

Popularni postovi