INterview ★ Mima Stanić Fatima


••••••   ★Mima Stanić Fatima ★ ••••••
•••••••••••Wattpad autorica ••••••••
•••••••••••• ★ INterview ★ ••••••••••••

Naslovnica romana na Wattpadu


Razgovarala: Vesna Jusufović

Živim u Bosni. Oduvijek sam voljela pisati, izgubiti se u svojim mislima, prepustiti se mašti i tamo stvarati neki novi svijet. Mislim da sam se jedina radovala kad bi u školi dobili tešku temu za pismeni zadatak. Na wattpadu pišem već par godina. Prva knjiga koju sam napisala bila je Strast i nemir NY, poslije nje pisala sam Devedeset i dva dana, onda je došla Đina, pa Zločin nad ljubavi, Ratnici svojih srca, Pusti da ti ispričam, U dolini sunca, Zoran, U postelji sa đavolom, Granica strasti, Rob strasti, Moja tiha bol, Moja tiha predaja, i trenutno pišem Neukrotiva. Mnoge od ovih priča su povučene sa wattpada, neke su u pdfu. Nažalost, još nisam izdala nijednu, ali nadam se da će se to promjeniti.


Uvijek sam pisala za svoju dušu i ono što se meni u tom trenutku sviđa. Mislim da ni pola emocije ne bih dala da pišem neku temu koja se drugima sviđa, a meni ne leži. Volim da se pronađem u svakoj temi, rečenici koju napišem.

Gdje sve možemo uživati u vašem pisanom djelu? 

Na mom wattpad profilu Mima Fatima i na fb stranici Džigi.


• Planirate li izdati knjigu?

Ako Bog da, jednog dana.

• Bi li za sebe rekli da stojite čvrsto na zemlji ili ste češće glavom u oblacima?

Kako kad.

• Koji žanr vam je omiljena tema čitanja, a koji vam je omiljeni žanr pisanja?

Romansa- u oba slučaja. Volim kad se ljubav uplete pogotovo kod onih jakih muških likova.

• Kako dobivate ideje za pisanje?

Sasvim spontano. Dovoljna je jedna riječ iz društva ili pjesma, neka scena na tvu da me potakne na neku novu temu. Obično to bude samo od sebe, onda kad i ja ne očekujem da će mi pasti neka nova misao.

• Je li vam teško dočarati dijalog likova?

Ne. Od samog početka saživim sa likovima, preuzmem njihove osobine i onda to ide sa lakoćom.

• Koji aspekt pisanja vam je najteži?

Kad se likovi sasvim ogole, kad istina koja se dugo sakriva ispliva na površinu. Iako volim tužne priče, i sa lakoćom mogu dočarati bilo koju emociju, ipak je to iscrpljujuće i duševno i psihički kad se sasvim posvetiš u nešto.

• Pišete li sa već isplaniranim kosturom radnje ili je vaše pisanje nepredvidljivo? Znate li unaprijed kraj?

Obično sve isplaniram i prije nego što počnem pisati. Naravno da unaprijed znam kraj. Mada ponekad se desi da nešto u toku radnje izmjenim ili oduzmem ili dodam, ali u suštini sve ono glavno ostaje isto.

• Kako izabirete imena likova u vašim knjigama? Imaju li ona neko značenje?

Sa imenima se obično pomučim, pogotovo kad pišem temu u nekom dalje gradu ili državi, onda obično guglam imena.

• Koje vas knjige inspiriraju?

Svaka knjiga koja je realno napisana. Više sam ljubitelj teških priča, ali sa sretnim krajem nego onih što je sve bajno od početka do kraja.

• Kako izgrađujete karaktere svojih likova?

Postepeno. Mada se u početku da naslutiti koje su im glavne karakteristike, ali dio kroz dio ih nadograđujem.

• Opišite nam svoj kutak gdje nastaju vaše pisane čarolije.

Ljeti- terasa, a zimi-spavaća soba.

• Koji su najveći izazovi i prepreke s kojima ste se, kao neafirmirani pisac, susreli? Je li put do probijanja kao pisca bio dug i trnovit (izazovan) ili vam je sve išlo glatko?

Priča Moja tiha bol je bila najveći izazov. Stalno sam preplitala prošlost i sadašnjost, stvarno sam se trudila da to sve lijepo upakujem i da se čitaoci ne pogube u tim tezama.

• Pišete li i sad nešto? Je li u planu neki novi nastavak prijašnjih knjiga ili nešto sasvim novo?

Trenutno pišem Neukrotiva. Imam u planu dosta toga, napisati nastavke nekih priča, ali imam i dosta novih ideja koje stoje već napisane u arhivi i čekaju svoj suđeni dan da ih i drugi čitaju. Mislim da ću poslije Neukrotive napisati nastavak koji će se zvati Neuništiva.

• Koji su vam budući planovi?

Da napišem sve što sam zamislila do sada.

• Je li vam lakše pisati iz prvog ili trećeg lica?

Iz prvog. Treće lice mi je uvijek bilo odbojno. Jednostavno se tu ne snalazim baš dobro.

• Je li vam lakše poistovjetit se sa muškim ili ženskim likovima?

Sa ženskim, ali i sa muškim nemam nekih problema.

• Na kraju svega, slobodno dodajte još riječ dvije za svoje čitatelje.

Želim im se zahvaliti na velikoj podršci od početka. Mnogo njih nikad nije odustalo od čitanja mojih radova uprkos raznim temama. Zbog toga ću se potruditi da im dajem što više.

Hvala našoj gošći na izdvojenom vremenu.






Primjedbe

Popularni postovi